Nu har jag badat (igen?)

Ja jag är nog beroende helt enkelt. Jag älskar när vattnet är så varmt så man nästan bränner sig ni vet? Och allt skummmmm! love it!
Just nu sitter jag framför datorn min och ska snart ner och äta lite.. har ätit så himla dåligt nu dom sista dagarna så det är inte klokt. Gått ner i vikt och shit. Men nu ska jag bli stor och stark!

Runt 7 ska jag nog träffa Louise och vi ska köpa massa godis och sånt Lollo! om du nu läser haha. Sen är det dags för idol! Det har blivit en tradition att jag och L kollar tillsammans. Vi gjorde det förra året när KEVIN vann, herregud va vi skrek och hade oss! me like.
Och som jag skrev innan idag så ska jag träffa älsklingen om han nu kan. Men nu ska jag ner och äta! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0