Nu har jag typ bestämmt mig (?)

Jag har tänkt lite nu på dedär m vilken mobil jag vill ha.
Och nu har jag helt tänkt om! För jag pratade med en vän och vi pratade om dedär m toutch eller hur det svatas hehe.. Och jag har tänkt alldeles för mycket på vad som är snyggt och inte vad som är praktiskt. För det ända jag gör m min mobil är typ att ringa och smsa! Jag skrivar runt 100 sms om dagen så den ska ju vara lätt att skriva med. Och det är verkligen inte en toutch mobil för min del!
Så jag har nog nästan bestämmt mig för...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mobilen blir nog bra. Men när kommer sånginlägget? :P

2009-12-16 @ 17:36:30
Postat av: Anonym

SÅNG INLÄGG!!! :)

2009-12-16 @ 17:58:32
Postat av: Anonym

ska spela in det ikväll , men det kommer upp imorgon på bloggen!

puss på dig emilia! <3

2009-12-16 @ 17:58:33
Postat av: Isabelle Nyd

Jag har den mobilen, den är jätte skön att smsa med och jätte bra kamera har den också. :)

2009-12-17 @ 19:41:08
URL: http://isabellenyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0