Ny design för tillfället!

Emilia den lilla puddingen har just hjälpt mig med min bloggdesign , do u like it?
Anonym ville ju att jag skulle byta så jag gjorde de. jag tycker det blev väldigt snyggt ifal, men den kommer nog ändras efter nyår igen.. Men skriv vad ni tycker om den!

Sen jag skrev sista inlägget så va jag en kort sväng på stan m mamma ,vi kollade på mobilen som jag vill ha och sådär. Fixade lite greyyss. Sen åkte vi hem och sen dess har jag bara städat rummet hehe..
Ikväll ska jag träffa kasper älskling igen<3 Så jag ska ta ett långt bad innan jag börjar fixa mig! skriver sen


Kommentarer
Postat av: Emilia

ja o emmma hjälper dig gärna med helt ny deisgn sen om du vill :). Även om du var riktigt bra på att göra en själv! <3. Såg dig på stan förut föresten ;)

Kram <3

2009-12-18 @ 18:10:07
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0