OKEJ DÅ!

fiiine , jag ger mig. Jag fortsätter med bloggandet! men endast om ni börjar kommentera lite mer , för annars känns det som att man skriveer till sig sjäälv. Och hur kul är det liksom?

Sen jag sist skrev , eller gjorde ett riktigt blogginlägg så har det varit massa plugg.. helt otroligt va mycket det är nu innan lovet. I HATE IT! Va med kasper älskling igår efter att Louise gick hem sen idag fyllde min broder gurra 14 år. Grattis skitunge! Så det har varit massa folk här hela kvällen plus att jag har pluggat lite. Jag har matte prov imorgon, spanska läxa och en svenska inlämning om kommunismen... liksom , ge mig fritid idioter? haha får damp på skolan.. Sen idag valde jag gymnasie sak igen för jag har tänkt om lite. Känns mycket bättrreee nu!

Men ah, det blev ett ganska långt inlägg. menmen! nu ska jag fortsätta plugga tyvärr och sen sova. Skriver imorgon , jag lovar! sov gott babes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brraa :)

2009-12-03 @ 22:07:04
Postat av: Anonym

skojj

2009-12-03 @ 23:04:29
Postat av: Anonym

Yeeaiy :d <3

2009-12-04 @ 15:19:18
Postat av: Othilia

bra att du började igen gumman:)

2009-12-04 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0