puuh..

vad frågor hehe! kanske lite tråkiga svar, men asså jag vågar inte skriva vissa saker här i bloggen längre, som att svara på frågor ganska.. privata frågor , om ni förstår? aja! hoppas ni kan förlåta mig ;)
Idag så har jag ifal varit iväg hos mina slöktingar inne i stan! jätte trevligt faktiskt. Sen åkte vi hem och har varit hemma ganska länge nu. Vi åkte upp till affären och köpte lite lördags mys hehe, blev en marabou och poppcorn, kommer bli en liten tjockis.. men den ska jag hård träna och äta nyttigt igen när jag är hemma!
vilket är om typ 28 timmar?! ME LIKE
nu ska jag ringa min älskling, skriver sen! pusspuss
erkänn ganska läskig bild? ;) höhö!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

JAG VILL HA ETT SÅN INLÄGG :) du kan sjunga vad som, ta typ tiljans låten eller något :) den sjunger du ju as bra gumman!

2009-12-26 @ 22:26:38
URL: http://mjausingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0