Snart dags igen..

hej bloggen min! gör ett snabbtinlägg för jag måste börja fixa mig snart.
idag har vi lussat 3 gånger i skolan. Ni kanske inte visste det men jag har faktiskt ett solo i last x-mas, ni vet versen där? aja det gick jätte bra ifal! haha lite knas blev det i vissa låtar men dte fixar sig ju alltid! Sen runt 12 började vi ha lektioner igen som vanligt.. blö ;O slutade halv 4?! ush..

kom hem för ett tag sen och nu ska jag fixa mig somsagt! vi ska lussa för föräldrarna vid halv 7 :)
skriver när jag är hemma! puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du gjorde ditt solo, hur bra som helst! Ass bra var di verkligen, älskar din röst! Love <33

2009-12-14 @ 17:57:51
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Ja du var riktigt grym! :)

2009-12-14 @ 18:50:09
Postat av: Anonym

kan inte du lägga in en video när du sjunger igen? :)<3

2009-12-14 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0