snart slut på 2009..

Hello bloggish! höhö, har just fixat mig och sådär. Skulle igentligen in till stan m ett klädesplagg, för dom har glömt bort att ta bort alarmet?! smaaart..men jag behövde ett kvitto, som kasper har. Och kasper sooover fortfarande så mamma y pappa åkte utan mig. blö. För visst stänger alla klädaffärer vid 1 idag? ;O
mammi sa det ifal..
Idag är dte ju nyårsafton! Måste ta en riktig lång duch och fixa mig från topp till tååå! love it! Sen ikväll ska jag ju träffa kasper älskling<3 tänk att få kyssa honom på tolvslaget..! kommer bli en underbar kväll med älsklingen min! hur ska ni fira? supa huvudet av er kanske? ;) haha.

DAGENS GÖRA LISTA
läsa lite ur twilight boken hehe (a)
S-T-Ä-D-A-!
fixa mig
hinna med minst 3 inlägg idag + komma på nyårs löften!
träffa kasper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0