svar på era frågor!

1. vem är den finaste killen du vet förutom kasper ;)
2. vad önskar du dig mest i julklapp :D
3. älskar du mig :D?
pusspuss;)
Svar; 1.hmm, jag vet inte (a)
2. mobil!
3. klart jag gör äälskling!
pusss
Vad ska du gå för linje?:)
Svar; sam musik!

Varför ärru så söt vännen? :)
svar; hehe jag vet inte!

jag undrar om du kanske kan visa ltie olika frisyrer med både uppsatt och utsläppt hår? :)
God Jul!
svar; jaa visst!

vilken är den bästa film du sett? :)
svar; twilight filmerna!

Din blogg är bäst!
Lägg aldrig ner den!
svar; tack , men jag tar berkligen inte åt mig! eftersom du skriver det i allas bloggar! HHAHA
ålder?
favvofilm?
(YY)
svar; 15
twilight filmerna!

Först vill jag bara säga att din blogg är jätte bra! :)
Frågor:
Ska du söka till idol? (det måste du!)
Vilken linje ska du gå , och varför?
svar; tack!
Jaa faktiskt!
sam musik, för jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med, så sam programet är ett väldigt brett program så man har bra grunder för att plugga vidare sen! Och jag vill hålla på lite med musik också!



vad önskar du dig i julklapp ? :)
svar; jag önskade mig mobil & lite annat! som jag fick, hehe


några tips att bli en bättre bloggare? :O
svar; jaa lite kanske.. uppdattera ofta! bilder är ett måste och en snygg bloggdesign går alltid hem!


har du haft sex?
svar; svarar inte på några sånna frågor!

gumman, varför tappade vi kontakten ? :/
miss u...
kram emma
svar; aaw, jag vet inte ;/ i miss u to!

vilka tidningar läser du?
svar; elle typ!


vad blev du mest nöjd med av allt som du fick i julklapp?:D älskar din blogg gumman

svar; hmm, allt faktiskt! mest mobilen hehe

får du månadspeng hur mkt?

svar; får barnbedraget! och sen lite extra när det behövs..


vet du vem dakota fanning är?XD
svar; neejj..?


hur träffades du och kasper ? berätta :D

svar; en gemensam vän, vi 3 kollade på film i början mars typ, sen började vi smsa och ett tag senare så kollade vi på film med vår gemensamma vän och sådär. Sen fortsatta vi att träffas och 2 dagar senare blev vi tillsammans! :)


Om du har isf när fick du mens?
svar; svarar inte på sånna här frågor, tyävrr..

Varför kan du inte säga vem som tog din oskuld? Hur gamal var du ? :)
svar; asså jag tycker det är lite privat.. jag har så många besökare nu & jag tycker det är lite väl privat heh..


HOPPAS ATT NI BLEV NÖJDA! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0