this is..



Låg på sjukhus i en månad
kom efter i skolan
fick börja ta mina sprutor
blev bra igen hehe..
åkte upp till sthlm m min bästavän
Blev tillsammans med kasper<3
färgade håret ljust
förlorade min bästavän
åkte till blekinge
sökte till tiljans & kom vidare till semi och sen till finalen
konfirmerades
åkte till blekinge igen..
sjöng på min kusins dop
gjorde om rummet!
fick gå på min första begravning.. ;/
sjöng på begravningen
blev bästavän m ronja älskling!
fick lära känna massa nya människor
såg världsprämieren på twilight m farrää
va med i lucia tåget
sjöng på skolavslutingen
fick ganska bra betyg!
börja välja inför gymnasiet..
blekinge igen
firade min första jul med kasper!
och nu nyår

Det har säkert hänt 100000 andra saker också, men detta är väll det jag kommer på just nu! Så om jag skulle summera mitt år så har det varit väldigt mycket sång inblandat. Det var ju inte så många som visste att jag kan sjunga eller så. Det här året har verkligen innehållit allt. Mycket har hänt, både bra och dåliga saker. Det bästa är nog att jag träffade kasper älskling♥ Jag tycker 2009 har varit att väldigt bra år , och Jag hoppas att 2010 kommer bli minst lika bra!


så, gott nytt år alla bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som ett bra år :). Förlorad din bvän? dog hon/han?

2009-12-31 @ 12:41:44
Postat av: Anonym

nej alltså vi bröt upp eler vad man ska säga !:)

2009-12-31 @ 12:54:11
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0