Torsdag

Hej alla söta bloggläsare! hoppas ni mår bra för jag mår jätte bra! Endast en sak kvar när det gäller pluggandet. Me like! Ska skriva en liten snabb uppsatts på engelska om hur man firar jul i finland ;S haha.
Idag i skolan så hade vi först spanska,jäätte tråkigt som vanligt. Men jag älskar vår lärare haha!
Sen idrott som jag äälskar, vi hade nån balansbana.. den va faktiskt svårare än va jag trodde.. har värsta såren på händerna efter ribbstolarna och repen. ush! men sen redovisade jag och Emelie om hushållsekonomin, det gick hur bra som helst tycker jag. Och vi lämnade in häftet med allting i. Sen skjutsade mamma mg till doktorn och jag kom tillbaka till skolan vid lunch.
Sen rullade dagen på som vanligt, på svenskan hade vi fritt arbete så då lämnade jag in allt som skulle betygsättas! Känns så skönt att ha det avklarat!
Sista två lektioonerna va matte, hah där ser vi på film så det va ganska lugnt och sen musik. Vi fick våra betyg där och jag är jätte nöjd!

Tråkigt inlägg men ah , nu ska jag skriva engelskan och sen gör jag ett till inlägg! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0