uppdattring från badet!

Hello darlings! Just nu sitter jag i badkaret med massa skumm och bloggar lite. haha har ett litet bord som jag ställt datorn och högtalarna på! Måste ju lyssna på musiqa ofc? Aja, idag har jag först varit lite i skolan, gjorde inte ett skit ;O sen övade jag lite m Lars, vår musiklärare.. ska sjunga i kyrkan imorgon faktiskt. Känns sådär haha. Sen vid 10 träffade jag vicktoria och vi CYKLADE ner till doktorn i detta väder? inget jag rekomenderar..
sen gick vi hem vid 12 tiden typ. Tack för att du följde med älsklingen min! <3
Kom hem för en halvtimme sen och jag va helt genomfryysen, ush! så jag hoppade i badet dirr.
Skriver sen när jag är klar! pussssssssssen
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du vid doktorn? & när kommer sånginlägget alla väntar på? :) <3

2009-12-17 @ 13:21:19
Postat av: Anonym

Vad gör du vid doktorn? & när kommer sånginlägget alla väntar på? :) <3



2009-12-17 @ 13:36:35
Postat av: Anonym

Ja tycker du ska sjunga Last christmas ist :D nu när julen är så nära!

2009-12-17 @ 18:15:41
Postat av: Viktoria

Älskling, det var det minsta jag kunde göra, älskar dig, allt för dig! <3

2009-12-17 @ 19:57:33
URL: http://twocrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0