världens lyckligaste victoria!

HAAALLLÅÅÅÅ BLOGGEN! ja ni kanske förstår att jag är ganska glá idag, and thats right! Igår så träffade jag älsklingen min, och som jag har saknat honom! <3 Vi gick hem hit och firade julafton tillsammans, så sjukt mysigt verkligen. Vi bytte julklappar, jag hade köpt lite duschkrämer och såntdär plus en fredperry t-shirt till kasper,<3
jag själv fick världens gulligaste hellokitty pyjamas! blev helt överlycklig verkligen! Jag älskar ju hello kitty som ni kanske vet. Sen fick jag ett packet av kaspers familj, hur gulligt är inte det?<3 fick spa saker och en jätte mysig och stor handduk! Sen fick jag ett till packet av kasper, hmmhmm, vad kan det vara? ;)

Sen när vi hade öppnat alla packet så kollade vi på film , tror det va kingdom of heaven. höhö krigsfilm typ. Ganska bra faktiskt. Sen pratade vi massor och hade det jätte mysigt verkligen. Världens bästa julafton! Sen somnade vi till lite och vid 3 gick han hem, för hans kompisar satt hemma hos honom & lana haha, så han va tvungen att gå hem till dom. Så jag somnade väll runt halv 4 kanske.


Har just fixat mig lite snabbt, skulle igentligen träffa Vicktoria nu men det blev lite hinder och sånt emellan. Så min lilla ronja kommer snart hit! vi ska byta julklappar hehe, hoppas hon blir glad.. nååja! nu ska jag lyssna på musik och fixa lite i rummet. Skriver sen! pusspuss


Tröjan som jag gav till kasper, någon mer än jag som tycker den är sjukt snygg?!


Så himla gulligt av dem!


min pojkvän känner verkligen mig<3 i love it!


what can that beeeee?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var de i det sista paketet?

2009-12-29 @ 15:21:37
Postat av: Anonym

berätta vad det är i det sista paketet! :)

2009-12-29 @ 21:05:37
Postat av: Anonym

berätta vad det är i det sista paketet! :)

2009-12-29 @ 21:06:07
Postat av: Anonym

kondomer ;)

2009-12-30 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0