detta visste du nog inte om mig

 jag tar en spruta i magen varje dag
 får typ panik när jag ser en spindel eller nått annat kryp
 jag är shopping galen
 jag är allergisk mot kaniner & häster
 jag har en katt som bor 2 hus ifrån mitt
 jag är jätte mörkrädd
 när jag va några dagar gammal hjärtoppererades jag
 jag får panik om jag inte har mobilen med mig hela tiden
 jag HATAR att ha de stökigt ( alltså hatar jag mitt rum typ 365 dagar om året )
 jag har en mick som jag fick av glassbilen sen jag va 7
 jag har älskat att sjunga hela mitt liv
 och till sist , när jag va liten ville jag jobba som tandfée när jag blev stor.


PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Olivia

gud så gulligt, att vilja bli tandfee när du blir stor<3

2009-07-12 @ 13:25:11
Postat av: matilda

victoria.. erkänn du vill fortfarande bli de! <3

2009-07-12 @ 13:35:20
URL: http://ttilden.blogg.se/
Postat av: victoriaa

hahaha(A) de är en dröm som aldrig kommer att dö!

2009-07-12 @ 15:02:40
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0