fredag

Hej bloggen , nu är jag hemma & så. har just ätit min mosters hem gjoorda lax.  
Idag va jag ju i kyrkan , vi övade inför imorgon. Börjar bli lite nervöös faktiskt, hah ska bära ett ljuus liksom. lovar att jag kommer snubbla eller nått. mohah
aja , nu ikväll har jag faktiskt inte gjort så mycket , umgåtts lite med släktingarna och så. Och ikväll blir de väll att se film och fixa sig, mååste fixa min nagalar och massaaa.   min pappa kom hem med en marrabo sommar till mig för att jag har gått till final i tiljans . thihi så himmla gulligt! Och mamma & jag köpte skor till mig idag. Ett par ballerina typ. jätte söta. Och jag ska köpa ett par gula, as gulliga! De as jätte fin klack  Jag fick ett par trosor av min moster igår , och ett gult linne, skit fint! tar kort på de sen. och alla andra nya saker som jaghar köpt sen sist. men nu ska jag slappa vid datan lite. skriver nog ganska mycket ikväll , har inget annat att göra tills mamma kommer hem med mina nya lösnaglar. PUSSPUSS!
/ victoriaa K

  rekomenderas verkligen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

visst är cholkladen god :o?!! den tycker jag att vi köper på torsdag baby :)

2009-07-04 @ 20:49:38
URL: http://baraangelica.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0