fredag

Hej min små kyckliingar! förlåt för lite dåligt bloggande nu dom sista 24 timmarna. Men vi gör om mitt rum så de är lite mycket just nu. Igår va jag på stan med frida, vi pratade & sådär sen vid typ 3 drog vi hem och så skjutsade jag henne till konsum och sen en bit hem till henne. Tack för en fin dag. Sen träffade jag Lina & Ida, så vi cyklade en bit tillsammans. Sen på kvällen åt vi tacooos, och efter ett tag kom kasper. vi såg på film sen la vi oss ute på en madrass, fyfan va myysigt! Jag älskar dig kasper<3
Idag så vaknade jag vid 10 typ , sen fixadfe jag mig och träffade bästavän Ronja på stan! Fan va jag hsar saknat den lilla gullungen! Vi gick runt lite och alla typ kolla på oosss när vi hade köpt våra vita shuuuttteeerrs som jag har pratat om. assså de blev vita diagonalt , as snyggt på oss. Vi gick runt där och hade as kul som vanligt, sen vid 2 va jag tvungen att gååå. Tack för en underbar dag bästis! Jag laddar upp bilder på de jag har köpt dom 2 senaste dagarna.
skriver mer ikväll. PUSSPUSS

Så jävla bäst vi är gumman, LOVE  U!


Jag & frida köpte varsitt rosa läppstiffft. as tjusigt

frida köpte en lila BH , as söööt

vi fick gratiiis dricka också

köpte ett jätte fint bälte på bikbok bara 99 kr

LÄPPARNA BLIR SÅ SJUKT GULLIGT ROSA. LOVE IT

haha , jag tycker dom är fina. vad tycker ni? :)

och slutligen , ett par vita skor från din sko; 299 kr

Kommentarer
Postat av: emmma

jättefina grejjs! (:

jag har ett par rosa shutters, men era vi skit söta!

jag träffade ju dig på stan när du var med frida:)

vart har du köpt läppstiftet, var skit fint :O

loveya<33

2009-07-24 @ 17:01:36
URL: http://eemmaalarsson.blogg.se/
Postat av: regina

bebe, du anar fan inte hur jävla söt du är ! ja älskar dej ! <33333333333333333

2009-07-24 @ 23:41:11
URL: http://ttruee.blogg.se/
Postat av: ronja <3

wiiie sjukt fina grejer , eller aa.. allt är ju snyggt på dig!

älskar dej bästa vän <3

2009-07-25 @ 16:39:16
Postat av: aw

Om du vill, kan jag designa din blogg ? :)

2009-07-25 @ 21:33:25
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0