lördag

Hej sötnosar , de blev inget stan med kusin idag eftersom stan stängde redan vid 2. så de kändes inte så värt att vara där i typ 10 min. så jag åkte hem till mathilda & robin istället. vi gjorde inte så mycket, prata och så. haha as kul ändån. ikväll ska vi väll upp till min moster och se på film eller nånting.
Och på måndag ska mamma och jag nog in till stan och shoppa. KUL KUL , men nu ska jag vara lite social och spela gitar hero med kusinen Jacob och bror Gustav.
Jag saknar min bästavän ronja westborg sjukt mycket , älskar dig sötnuus. och jag saknar min älskling också ;/
Varför skulle jag börja säga dom jag saknar?! jag saknar ju förfan alla mina vännneeer! Men nu är det bara 9 dagar kvar.
PUSSPUSS på er så lääänge 
/ victoriaa K

Kommentarer
Postat av: ronja <3

haha tycker det e bra att du saknar mig (a' för jag saknar dig :( <3

2009-07-12 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0