lördag

Hej bloggen  , nu är jag hemma från barndopet. Jag sjöng.. & de gick bra! fick 150 kr av mormor för att hon tyckte jag va så duktig. kan tyvärr inte lägga in några bilder än från min kamera , har ju inte med mig kaabeln.
men har ni nån gång hört mig sjunga? funderar på att spela in och lägga in de på bloggen. Just nu sitter jag bara här och äter lite glasss. Har sjukt mycket hemlängtan nu , är liksom inte hemma på min & kaspers 3 månaders dag... IT SUCKS MY FRIENDS! jag fick några skjorter av min moster idag , dde är så inne just nu. Med högt bälte till. sjukt snyggt måste jag få skriva. Ikväll ska jag köpa godis och se på film & fixa naglarna. ska måla dom knallröda tror jag. Sen när jag kommer hem blir det lösnaglar igen. Jag vill hem , eller asså. imorgon blir de ju kul , då ska jag först träffa Rebecca , sen på kvällen ska jag in till min kusin Joanna och Johan & se på den nya Harry Potter filmen. De ser jag faktiskt fram emot. Och imorgon händer nått annat stort! MIN BÄSTAVÄN RONJA FYLLER ÅR! Men jag får fira henne när jag kommer hem istället. Nu ska jag kela med kiiisen   , skriver mer sen. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Kasper;)

Saknar dig älskling:(<3

2009-07-18 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0