lördag

Hej! gör ett sista inlägg för dagen , är ganska trött faktiskt. Har just varit uppe hos min moster och hennes familj & ätit grillat. Sen nu har jag kollat på ikea saker , innan bion & becca så ska jag och pappa dit imorgon och handla möbler! jag ska göra om mitt rum nästa vecka. så jäävla bra! har typ tjatat i flera åår. nej men månader , eller veckor. Aja what evvveeer. nu ska jag fixa lite inför immorgon & papppa ska sätta nål nu, så jag skriver mer imorgon när jag kommit hem med massa nya möbler! om ni har några idéer på tapeter & färg till mitt rum. SKRIV! nu är det bara 2 dagar kvar tills jag kommer hem till mitt älskade gotland igen! LOVE IT! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0