lördag

Hej bloggish! Igår va jag med kasper hela kvällen så jag hann inte skriva nått god natt inlägg. Och idag fram tills nu har jag haft fullt upp med rummet. Inredning &så . hah anu är ni spända hur de ser ut vaaa?! Imorgon blir det helt klart , då laddar jag in bilder på mitt suuper duper fina rum. Idag så har jag ääven kommat på film med kusin olivia , vi har typ sett allt ifrån super hjältarna till p.s. I LOVE U. fyfan va man kan lipa , seriöst. Älskar den filmen.
Jag måste bara fråga vad ni tycker om min blogg? De kan va veckans fråga! VAD TYCKER NI OM MIN BLOGG? svara snäälla <3
Aja , nu ska jag väll ner till mina släktingar och se på film. MYS.SE
jag saknar min bästiiis & pojkvänish. bara så ni vet! imorgon kommer min bror hem som har varit borta i 4 dagar. FAN. äsh har väll saknat honom lite, aja whatever.
 jag skriver mer sen innan jag somnar , ooh, jag ska sova i min egna säng ikväll . fatta väääärt!
PUSSPUSS






















Kommentarer
Postat av: emmma

du har jättefin blogg honney<3

2009-07-26 @ 15:37:38
URL: http://eemmaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0