lördag

Hej bloggen! min älskade pappa gjorde så jag kunde ta med mig datan  
så jag kan blogga som vanligt! Thank u daddyyy!
Igår vid 5 åkte vi med båten , jag typ lyssnade på music hela tiden så de gick ganska snabbt.
Sen åkte vi bil i 2 timmar och till sist kom vi fram till jämjö. haah en liten by på landet.
Min kusin mathilda & jag ska nog in till stan idag , ska gå på giina. hah , måste bara få lite pengar av pappa.  
jag ska köpa ett skärp , och nån tröja. Svarta byxor också. sen blir de säkert massa annat. hah
men nu ska jag fixa mig , saknar er! PUSSPUSS
/ victoriaa K

  

dagens klädsel just nu , randig tröja BIKBOK 199
och vanliga mjukisar 499  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0