Måndag

hej bloggen , tänk att det blåser som fan ute & jag... victoria karlström ska åka BÅT, huu. Aja , får hoppas att det inte blir nya titanic bara. Jag har just ätit och kollat lite på nelly.com , har faktiskt hittat några saker som jag funderar på att köpa. Och nu sa min bror att jag va bortskämd... asså jag får spasm på honom. Om typ 8 timmar är jag hemma , förstår ni det?! Först ska jag åka bil i typ 2 timmar , sen båt i 3 och sen är jag hemma. 5 timmars resande från mitt älskade GOTLAND. LOVE IT
Men nu ska jag nog dra , har nog på datan i bilen tills batteriet dör. annars så skriver jag imorgon bitti när jag har vaknat. PUSSSPUSSSSS med många S
 
Idag har jag faktiskt flätor , lite gulligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0