ONSDAG

tjenniiiiiiis! idag har jag varit på stan med min bäästavän ronja :] vi gick runt & så , jag köpte två par nagellack , puder , 2 par solglas ögon , smink borste , smink ludd , rosa bästis armband och sen en happy meal på donken! haha , vi blev lite hungriga så vi åt lite. men ronja fick ingen leksak i sin happy meal ;O så jag gick till kassan & bad dom ge henne en ! haha helt knaaas. 
 ssen vid 4 typ , åkte jag hem och hon gick till robin, tack för en underbar dag på stan älskling!
just nu är jag med min finaste kasper , <3 vi har sett på film & så , jag älskar dig babbyyyy!
men nu drar vi från datan , skriver imorgon! PUSSPUSS
/ victoriaa K & kasperr M


Kommentarer
Postat av: ronja <3

tack själv bästis <3 :)

2009-07-08 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0