onsdag

Hej sötnuusar, jag vaknade för typ 2 timmar sen och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Det finns ingenting att göra här... detta ska jag hinna göra innan jag åker hem.
IDAG ; Brölloppps fest hos min morbror hela kvällen
IMORGON; På dagen är de typ barnkalas , men jag ska inte med. Sen på kkvällen Bio med kusin Joanna. ska yp se harry potter. Kul faktiskt !
FREDAG; stan kanske? eller bada om de är bra väder.
LÖRDAG; Barndop och kanske va med Mathilda om hon kan.
SÖNDAG; träffa syssling Rebecca om hon kan. de ska ifal bli kul om de blir av!
MÅNDAG; På dagen fixa lite & sen packa och åka hem!
så ser mina kommande dagar typ ut.
jag ska tröst shoppa när vi är i stan. Och ringa typ 5 kompisar om dagen + pojkvän. annars kommer jag seriöst DÖ. hah nej kanske inte men, får försöka göra det bästa utav situationen. eller vad de heter.
Nu ska jag fortsätta blogga & sitta vid datan  , men sen om typ 1 timme måste jag duscha och fixa mig  , för vi ska bort vid 5. Men jag gör fler inlägg innan jag åker.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0