onsdag

God morgon käära bloggeeen! Tänkte börja skriva lite om igår. Jag började med att fixa mig, jag hade ett par jeans , ett svart linne , grå kofta och nitbältet från bikbok. Och vid 6 körde pappa ner mig till riddarspelen och där träffade jag Jonas. Hans pappa jobbar där så vi fick lite VIP och gå in gratis. haha , sen drog de igång, och jag skulle igentligen bli såndär hovdam eller vad det heter. Fast , det blev inte så som tur var. Fett pinsamt och sitta där i 1 & 1/2 timme liksom. men jag satt där med Jonas och min andra vän Sebeastian från sthlm, hah ahan också. Vi hade jätte kul , tog lite kort som jag lägger in. sen vid halv 9 va det slut och vi sa hejdå. Jag köpte 2 klubbor sen hämtade pappa mig och lämnade av mig vid kasper. Vi såg på film och sen gick vi hem till mig och tog de ganska lugnt  alltid lika mysigt! sen vid 2 gick han hem och då gick jag och la mig dirr. hah g33k språk här va. men sen idag har jag inte gjort så mycket , har typ städat lite ochsådäära. Men nu ska jag fixa lite med mina naglar, ska ha lösnaglar förstår ni. ska höra om emma vill hitta på något sen. Aja , skriver mer sen! PUSSPUSS

så söt jonas är! :)

jag blunda på bilden , haha aja, de va jag inte ensam om men men ;)

han va min favorit! luuugnt , haha

lite får man bjuda på sig själv..

Tack för en underbart rolig kväll guuuys! pusspåer

Kommentarer
Postat av: Jonas

Taaack själv! :D <33

2009-07-29 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0