söndag

Hej kära bloggen, Just nu sitter jag här i mitt nya fiina rum, allt som ska upp är en hylla. Sen är det klart! Ni förstår inte hur nöjd jag äär! det är så ett victoria rum kan jag säga. Alltså jävligt fint. haha , ah vad jag babbblar. Jaa, vad ska jag göra idag? Jo! Kasper älskling kommer ikväll , har inte träffat honom på 2 dagar snart. Jag skulle igentligen va med Jehhnnny älskling idag , men det blev inte så för jag va tvungen att fixa mitt rum och så. blä. Men nästa vecka älskling. <3
Asså jag fick typ reda på det nu , är lite efter.. men asså, gotlands färjorna har typ krockat? ;o jag simmar fan häldre till oscarsshhhaamn än att åka med den där båten. Visst  , den gick till nynäs men whatever!
Idag kommer min bror ju hem med båten liksom, tänk om han dör? : / vore ju sorligt kan man ju tycka. Aja , nu ska jag roa mig med nånting , ska nog sminka mig och sådär. Jag älskar fan att bara sminka mig , slä mig snyggt , fixa håret och va sådär as stylad. Skit kul tycker jag! Min mamma tycker jag ser ut som en fjortis då. men vad vet den människan om dagens fjortisar liksom? haha , jag är ifal INGEN fjortis. sådeså. Jag kan erkänna att jag va det förut. men de va dåde! Nu när jag såg att Jonas logga in kom jag på en sak! på tisdag ska jag , Angelica & självaste Jonas se på nån grej vid strandpromenaden. Har inte träffat honom på flera ååår. Har ju saknat min vän från sthlm.
Jag har tyåå blivit sjuk eller nånting , för jag tycker det är ganska kul att städa.. är det för att jag inte har gjort de på as länge eller liksom ;o ja ghar rensat ur min garderob, städat den , lagt allt snyggt & prydligt, tatt ner all tvätt ( då snackar vi jäävligt mycket tvätt ) , damsugit , bäddat sängen.. eller de 2 sista grejerna jag sa, haha de har mamma gjort! Men de andra ifal. Hittade massa kläder som jag köpt men aldrig änvänd som fortfarande passar & även är as snygga!
Ni ska se vad många jeans jag hade i min jeans låda, laddar upp en bild sen. Jag använder kanske 3 av 12 jeans som jag har. helt sjukt. Mamma får ju damp på mig. haha. Oj vilket långt inlägg det blev. men jag vill att tiden ska gå fort så får jag träffa min babbeee! Nu ska jag dra tror jag , ska ju fixa mig. men skriver mer sen! PUSSPUSS
 
& några ligger i tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0