söndag snart måndag!

HEJ BLOGGEN! hur är det med er? jag mår faktiskt kalas bra, för imorgon kommmmeeer jag hem! Oh fyfan va härligt. har verkligen längtat hem som ni kanske fattat. Ikväll så såg jag ju på Harry potter , dden får 3 av 5. Asså , jag är inte det största faanet av Harry Potter , men filmerna är helt okej. Om nån frågar mig om jag läser böckerna... asså att man ens frågar mig. JAG HATAR ATT LÄSA. jag orkar knappt läsa bildböcker. hha , vi kom hem för typ 2 timmar sen. så nu ska jag väll bara sitta vid datan och ta de lugnt efter all shopping på ikea och bio kollande. Men den här dagen har varit underbart rolig! Tack pappa för alla saker idag , och tack moster C för bion med dessa underbara vänner & släkrtingar. nu ska jag snart sova. skriver imorgon bitti när jag har vaknat

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh, jag saknar dig baby !

2009-07-20 @ 10:18:12
URL: http://baraangelica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0