söndag

hej blooggeeeen ! igår va jag konfirmerades jag i domkyrkan klockan 14:00 , kommer sakna alla jätte mycket :[
sen när de va slut åkte vi hem hit och hade lite efter fest eller vad man ska kalla de. haha
jag fick jätte fina presenter! ett guld kors med diamanter tex.  sen thomas sabo halsband och massa annat! laddar upp lite bilder sen på de jag fick . kanske inte alla presenter.. men några favoriter! sen senare kom min äälskling hit , vi va på mitt rum och såg på film. sen vid 1 gick han hem och då gick jag & la mig. Idag vaknade jag vid 10 typ. Och fixade mig , sen kom fam christensson , eller 2 av dom  då fick jag skivor som jag signera och ge bort. haah fett me frääänt!
Sen nu har jag bara suttit vid datorn , och städat. OMG vad jag har städat sönder mitt rum. är så stolt så jag har gjort före & efter bild. måste bara ladda upp den så får ni se hjur duktig jag kan vara ; ] ikväll kommer kasper igen , eller så ska jag till honom. Men nu ska jag äta , skriver kanske ikväll. Laddar ifal upp bilder. PUSSPUSS! 
/ victoriaa K  



JAG KAN , BARA JAG VILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0