svar på frågorna

är du av med oskulden? /G
svar; yes
TALLNÄS! / randon
svar; nnejj ahah ;) mehler..
har du varit packad någon gång ? / alice
svar; kan man väll säga..
hur länge har du sparat ditt hår ?  / anonym
svar; asså , jag har alltid haft långt hår , men när jag väl klipper de så klipper jag 10 cm
träffas någon gång ?/ R
svar; haha , i dont know
1. har du varit utomlands?
2. isf vart ? / denise
svar; 1. en gång bara
2. grekland
anledningen till så få resor är för när jag va 'mindre' va jag skit rädd för att flya.
så jag va typ den som gjorde att vi inte kunde åka iväg ;)
haru comviq? :)
nummer? / anonym
svar; ja jag har comviq
jag lägger inte ut mitt nummer, tyvärr
vad är det som får dig att vilja blogga? :)
hur länge har du och kasper varit tsm?
hur mycket pengar lägger du ner på shopping varje månad?
Och sista frågan; hmm.. vad är din favorit färg? / ^^
svar; jag tycker de är kul haha , man får skriva av sig lite varje dag liksom
3 månader <3
typ 1500 kanske
rosa ofc!
Varför har du inga bilder på ditt ansikte framifrån? eller varför håller du alltid för ett öga på bilderna, är det något du vill dölja eller gillar du bara att posa så? :) / anonym
typ lite både &, asså , de är mest vanor och jag blir så konstig på kort när jag är rakt fram ifrån , men jag kan lägga in en bild när jag gör de :)
är dina päron skilda? / anonym
svar; NEPP!
vilka bloggar läser du? :)
vad är det jobbigaste du har gjort i hela ditt liv?
svar; paow's och kenza typ.
alla sjukhus grejer, typ som de i februari
är det ditt äkta hår? :O hur länge har du sjungit? / blooonddddiiiiiiiiiiiinbbbeeeeeelllllllllllllaaaaaaa-.-
svar; ja det är mitt äkta , sen jag kunde prata , om inte innan ;)
Hur många vänner har du?/ anonym
svar; svårt att säga en siffrraa , men jag har ganska många sen står jag kanske vissa närmare än andra
svara på alla fråger, man blir ju besviken "/ / babben
svar; jaja de är klart? ;O
hur ser ditt liv ut om 10 år? vilken linje vill du gå? / anonym
svar; omvårdnad eller handel , haha eller nått annat! kan inte bestämma mig..
hmm , då är jag 25.. då jobbar jag som mäklare och har 3 barn och är gift med kasper. hhaha :)

de va den sista frågan, hoppas ni är nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0