Tisdag

Hej bloggen! Vaknade för 1 timme sen och är faktiskt ganska pigg  jag får ju alltid som jag vill & tänk , idag är det soool och varmt här nere i blekinge, JIHOOO! så idag blir det nog hallarums viken. vet ganska cepe namn menmen. ska fan bli brun nu asså. Nu måste jag säga en liten sorlig sak... min mobil har damp. inte för att de är så ovanligt men, den kan inte skicka sms. asså jag får era sms, men kan inte svara på dom ;S blir så jävla trött på skiten. Ska få en ny på julafton.
men de är ju liksom typ 5 månader kvar. så när vi kommer hem , om den inte har fixat sig själv så lämnar vi in den på lagning! så om ni vill nå mig får ni skriva på pea , ansiktsbooooken , bloggen , emo sidan bdb eller ringa! men nu ska jag fixa mig lite. skriver mer sen! PUSSPUSS
   6 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: frida

gud vilket fint hår du har !

2009-07-16 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0