tisdag

Hej bloggen! förlåt för ett sent inlägg , har inte haft tid datan... asså vi kom hem vid 12 igår typ & då träffade jag kasper , och han gick hem vid 2 typ, sen somnade jag ganska snabbt. Och jag vaknade kanske vid 11 elleer nått. Och sen timmen efter åkte jag , pappa & hans till colara och köpte trä golv och tapeter till mig. Jag tänker inte berätta nånting om hur de kommer se ut , utan jag laddar upp en bild när dte är HELT klart! Kan ju säga här & nu att de är jääävligt snygg. eller kommer bli. Aja , sen när vi kom hem började vi riva mitt rum. As kul! och nu håller dom på där inne.
Jag har just fixat mig , ska snart träffa kasper. Vi ska väll typ bara ta de lugnt , se ppå fim eller nånting.
Imorgon ska jag va med Ronja tror jag , de va sjukt länge sen jag träffa henne , jag har saknat den lilla skitungen sjukt mycket! haha <3 Jag ska fixa med bilderna nu , så jag ladar upp alla i nästa inlägggg. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0