torsdag

Hej gullungar! Vid 6 åkte jag , pappa , mamma , bror & min kusin ner till viken och badade. de va faktiskt sjukt varmt , och när jag tycker de , då är de verkligen varmt. för jag hatar att bada. Sen åkte vi hem. då prata jag med några i tell från gotland. jag får bara mer & mer hemläängtan! Men sen duschade jag , så nu känner jag mig super fräsh! har just plattat håret och sminkat mig. Vet inte varför faktiskt. hade inget annat för mig så jag spackla på mig lite makeup , och då passade jag , bror & olivia på att ta lite kort. kan ladda upp något
Nu är det bara 3 dagar kvar , eller snart ifal. Och imorgon ska vi fira min kusiin som fyller 18. Grattis Rickard! Nu ska jag chilla vid datan hela kvällen & kanske går upp till min moster och kollar på film. skriver mer sen. PUSSPUSS
 
 först fixade jag olivia lite , hon ville ha samma snebena som jag.. hah lite wb vickan här va?

& så blev resultatet!  blev vi lika?

visst är vi uuur gulliga? den här pinglan ska åka med mig hem till gotland på måndag
med sin mamma, pappa & faster. KUL KUL

& slutligen en bild på oss 3 snyggingar!



Kommentarer
Postat av: Simon bering

Gustav is mah homeboy. ahahhaa viilken bild :D

2009-07-19 @ 23:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0