torsdag.. eller?

Hej bloggen! Vaknade kanske för en timme sen och nu är jag nyduschad och fräääsh! idag ska jag först och främst städa mitt rum , asså jag förstår INTE hur jag lyckas få de så jävla stökigt hela tiden? mina kläder är @ golvet hela fucking tiden. aja , liten slarv maja är man väll.. anyywaaay , ikväll ska jag först till slite och öva på låten jag ska sjunga , och nu blev de en låt jag alrig har sjungit förut. vi får se hur de går ;o sen efter de ska ronja komma hit och vi ska ha en hemmakväll! saknar henne som fan. Innan jag ska iväg ska jag försöka träffa kasper<3 de blev ingenting igår eftersom klockan va typ halv 11 om han skulle ha kommit. haha. men nu ropar sminkbordet på mig. skriver mer sen! PUSSPUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0