I MISS U

Alla flickvänner skriver ju typ alltid en text om sina pojkvänner,
och om jag skulle göra det, då skulle den aldrig ta slut.
För liksom , att beskriva min kärlek till dig..
det finns inget slut på de.
Men jag vill att du ska veta att utan dig
hade jag inte varit den victoria
som jag är idag. Du har verkligen fått mig till att bli den lyckligaste
av alla. Och att vara ifrån dig så här länge gör verkligen ont.
Det är verkligen sjukt jobbigt att bara vara ifrån dig 1 dag.
För när jag är ledsen , då får du mig alltid att bli glad igen.
ingen kan trösta mig lika bra som du kan.
Men nu näär jag är ifrån dig & är ledsen ,
då tänker jag på
alla våra minnen.
 jag kommer ännu ihåg kvällen den 9 maj.
Vi såg på film hela kvällen , en skräckfilm.
och vi låg på madrassen
& du höll om mig hela tiden. Och du pussa mig då&då.
Sen vid typ 3 va jag tvungen att gå hem , och du följde mig
ända hem. och vi gick runt där ute i flera timmar helt själva.
inte en människa ute. Till sist började solen gå upp och då
sa vi hejdå.
Det va den kvällen / natten / morgonen vi blev tillsammans,
och jag minns den som om de va igår. Det var verkligen de
bästa timmarna i hela mitt liv.
du har verkligen fått mig att förstå vad äkta kärlek är.
Jag kommer aldrig lämna dig , jag är din så länge du vill.
Jag älskar dig kasper
/ din victoria föralltid.


Kommentarer
Postat av: regina

naaw :') <3333

2009-07-14 @ 13:42:40
URL: http://grejjjtyregina.blogg.se/
Postat av: ronja <3

fyfan va fint skrivet gumman, snart e det du jag och så igen :D<3

2009-07-14 @ 15:45:04
Postat av: victoriaa

thih (A)

ja , 6 dagar bara snart 5 (A)<3

LOVE U

2009-07-14 @ 16:38:38
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/
Postat av: emmma

awe, gullig (:<33

2009-07-14 @ 18:41:08
URL: http://eemmaalarsson.blogg.se/
Postat av: Josefin Larsson

aaaw, vad gulligt (:

2009-07-17 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0