victoriaa HISSAR & DISSAR

Nu ska jag inviga HISS & DISS här på min blogg

DISS: jag vill dissa de tråkiga vädret. Det regnar typ 24/7 så jävla dysse 
DISS: jag dissar att sakna sin bästavän & pojkvän.

HISS: Datan & Mobil , underhåller en alltid i detta skitväder!  
HISS: statsbo på landet. Ganska skönt att komma ifrån ibland , men 10 dagar är lagom.
HISS: Ginatricot , älskar den affären , där ska de shoppas nu dom kommande dagarna
HISS: Träffa kusin Mathilda , och alla andra släktingar & vänner i blekinge!




















Kommentarer
Postat av: mathilda

hiss att träffa mig med :O?!!!!

2009-07-11 @ 12:55:05
Postat av: victoriaa

jaj ofc ;)

2009-07-11 @ 13:52:27
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0