Fredag- midsommar

Hej bloggen! För det första vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering , har typ inte orkat. Sen jag skrev sist har jag varit i kyrkan varje dag på konfirnation. helt okeeyy, vi va på utflykt igår vid ett jätte fint ställe, hur myysigt som helst!
Jag har inte träffat kasper så jätte mycket faktiskt, men igår träffades vi och de blec lite knas måste man ju få säga. men sen blev allt bra.  Så vi kollade på THE GRUDGE ( stavning ) , fyfan va den är obehaglig ;s Sen vid 2 typ gick han hem. Och då va jag hur pigg som helst , så jag kollade på sex and the city  världens bästa serie assååå.
Sen vid 4 somnade jag och idag väckte pappa mig vid 9 , då skulle jag lägga ner all tvätt för dom skulle visst tvätta. men herregud, klockan 9.. aja, sen kunde jag ju inte somna om. Men sen nu har jag bara suttit vid datan, de är ganska fint väder idag , ska nog ut i solen sen och sola på balkongen & dunka music och dricka is kallt vatten. Och de är ju midsommar idag , så vi ska bort till några vänner ikväll och jag ska sjunga för några som firar brölloppsdag. Så jag måste typ öva lite sen. Sen senare på kvällen ska jag va med kasper älskling hela natten. mysmys, <3
Igår kom mamma hem med ett par byxor till mig och en mascara som jag ska ha med till ölands lägret. så gulligt av henne! Men nu ska jag fixa mig lite, skriver mer sen. PUSSPUSS!
/ victoriaa K


Kommentarer
Postat av: josefine

sover aldrig kasper över hos dig ? eller går han alltid hem ? :o :)

2009-06-19 @ 23:46:32
Postat av: Anonym

haha asså , han ska hem vid 1 egentligen , men de blir lite senare ;) hhaha

han sover halft över. typ :)

2009-06-20 @ 11:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0