FREDAG

Heejsan! Jag vaknade vid 6 och fixade mig. vid 7 kom angelica och vi fixade oss :) sen kom emina och vi drog till kyrkan. Markus i min klass sjöng hur fint som helst, kören också. Speciellt ronja älskling. Sen gick klasserna till sina hemklassrum. Vi åt glass och miingla för sista gången innan sommarlovet. Sen fick vi våra slutbetyg. Hade exakt samma som förra året. alla G men 1 VG. jag har ju så eftersom jag blev så pass sjuuk. och jag fick en påse klubbor av min lärare för att jag hade varit så duktig med att kämpa på ändån. så himla gullig lärare! sen sa alla hejdå til varandra. ush , saknar redan alla ;/ sen kom jag hem och då hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här helt osminkad och lyssnar på musik & chattar. ikväll ska jag kanske va med ronja, vet inte hur de blir. eller så åker jag ner ett tag till stan, men sen vid 9 ska jag träffa några och älsklingen tror jag. Ifal älsklingen. men nu ska jag fixa naglarna och håret. skriver mer sen. PUSSPUSS!
/ victoria K






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0