Lördag

Hej bloggish! Idag känns det som att jag har en dålig dag, känner mig typ sur hela tiden. whateveer  , igår va jag ute lite och sen vid halv 10 kom älskling hem till mig och vi såg på film. kung fu panda, eller hur de stavas, haha han är fan min förebild.  aja , vid 1 gick han typ hem och då va jag ganka trött eftersom jag gick upp på himla tidigt , så jag gick & la mig. Pappa väckte mig redan vid 10... fyfan. då fixade jag mig och så. och jag har inte gjort så mycket efter de. tatt lite kort bara. jag har bara suttit framför datan känns det som. men jag ska nog ringa ronja sen ikväll, eller vicktoria Jag kan inte göra smileys Ronja den lilla sötnosen åkte på konfirmations läger idag och ska va borta i 2 hela veckor ;/ ush vad jag kommer sakna henne.
Imorgon ska jag börja seriöst med min konfa, nu är de verkligen slut spurten. ska typ träffas varje dag från 9:30 till 17:00 palla liksom. sen blir de midsommar och så får vi två dagars pause, sen åker vi iväg till öland i 1 vecka. sen hemma igen och typ några dagar efter konfirmeras vi. och de är den 4 juli tror jag. Så dde är en hel månad i kyrkan känns de som ;/ men jaja. vad gör man inte för presenterna? haha skojja. Men nu ska jag ner till mammi, hon & pappa ska på nån spelning ikväll med några vänner, så dom ska väll sätta upp regler inför kvällen. SOM SKA BRYTAS, mohha.
men jag skriver mer sen, PUSSPUSS!
/ victoriaa K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0