måndag

Hej bloggisssh! I går va jag i kyrkan från 11 till 5. sen drog jag hem och fixade mig, sen träffade jag kasper , martin, anna & lovisa. Vi va typ ute till 10 eller nånting sen gick jag & kasper hem till mig. Sen vid 3 gick han hem och då gick jag & la mig. sen idag vaknade jag vid 9 kanske. :o hade liksom 45 minuter på mig att fixa mig ;s jag fick se ut som jag gjorde sen träffade jag emma, sandra och ronja. och vi 4 åkte till kyrkan. De är faktiskt ganska kul , asså inte de man gör, men alla som man får lära känna. de är hur kul som helst :) Och man blir inte super kristen. man gör massa annat också. inte bara läsa i biblen & habla habla. sen åkte vi hem och nu sitter jag här. har just ätit och så. men nu ska jag drrraaa.
ni får ha de kempe bra som man säger i norge. haha herregud vilken humor man kan ha. aja, PUSSPUSS!
/ victoriaa K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0