Onsdag, tror jag?

Hej hopp! jag har ingen aning vad de är för dag idag, tror de är onsdag?
aja , jag har inte skrivit på ett tag, men de har varit så mycket den senaste tiden. Skolan är ju snart slut och de är alltid så jävla mycket just nu. Mina betyg kommer verkligen vara super säämst. Aja, dom senaste dagarna har jag varit på stan, varit med vänner och kasper :) jag laddar upp bilder på allt jag köpt sen.
Just nu sitter jag nere i soffan och fixar med mammas och pappas nya bärbara data. haha dom kan ju ingenting själva. jag ser på '  TYRA BANKS SHOW ' & smsar med lite folk.
herregud va trött jag är, ser typ inte vad jag skriver.. ja, nu har jag inget mer att säga, skriver nog mer ikväll. pusspuss!
/ love victoriaa K

p.s. laddar upp lite bilder snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0