onsdag

Hej igen, just nu är jag hemma själv , mamma, pappa & datusen är på fotboll. Och jag själv kollar på futboll, fast på teve (a) de står 4-0 till sverige mot malta. sjukt bra asså. även att chanserna att komma till VM är ganska liten så måste man fortfarande heja! vare sig de är framför tv:n eller där på fotbolls stadion. jag kan erkänna att familjen karlström är äkta fotbolls geeks. Jag har ringa mamma minst 7 gånger och uppdaterat hur de har gått. Jag kan inte göra smileys 
jag har kommit på ett mål som jag ska hinna upp nå innan jag dör , de är att kolla på minst 1 fotbolls match , minst 1 ishockey match och minst 1 innebandy match. haha, nu ska jag öva på att sjunga bidraget som jag skickat in till tiljans. inte för att jag tror att jag kommer gå vidare men, de kan ju va bra ifal ifal..
ni får ha de perfekt! pusspuss
/
victoriaa K























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0