söndag

Hej bloggish! Igår på förmiddagen va jag med Emma och ronja, emma färade först håret på mig. Resultatet blev ljusare. mmycker nööjd :) tack emma ! sen kom ronja och vi såg på SAW 2. den är groose. Sen gick vi upp på mitt rum och pratade. Och jag fixade mig för student paartyt hos Jakobssons. Sen sa vi hejdå och jag kilade dit. Julia va hur vacker som helst! Då träffade jag mina barndomsvänner som vanligt ; sofia & Lovisa. Anna och elin + joel va där också. sen några vuxna. Vi åt mat sen kollade vi på fotboll...
jag trodde de skulle bli 2-1 till sverige. YEAH RIGHT! :o förlora på national dagen. härligt.
Sen cyklade jag hem och då kom kasper. De va lite extra kul att träffa honom igår, för vi firade 1 månads dag.
jag älskar dig kkasper. <3 sen vid 1 gick han hem och då såg jag på mamma mia. och då somnade jag på soffan(A)
jag vaknade redan vid 9 idag. jag ska snart städa och ducsha, sen fixa mig och kanske träffa Angelica nu på dagen, men sen ikväll ska jag träffa kasper igen :) Imorgon ska vi på nån cykel grej, men ska typ leta efter ställen ;s ush. men har sov morgon till lite över 10 ifal. Nu ska jag börja städa och dunka music :) ha de bra! PUSSPUSS
/ victoriaa K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0