tisdag

Hej bloggen! Igår kväll somnade jag så himla tidigt , typ vid 9 eller nånting. sen vaknade jag vid 1 typ så då kollade jag på lejon kungen. kände för att gråta & skratta lite. haha , sen vid 4 gick jag ooch la mig igen och vid 8 gick jag upp och fixade mig. Sen cyklade jag till kyrkan. Va där från 9 till 5. (: sen när jag kom hem satte jag mig vid datan och sådär. är typ as trött ;o och när min broder kom hem hade han skrapat upp hema armbågen ;/ helt jävla blodig. GROSE
ikväll kommer nog min älsklings kasper hit, har saknat honom eftersom vi inte träffats på typ 2 dagar ;/
men nu ska jag fixa mig lite. skriver kanske ikväll , annars skriver jag imorgon.  PUSSPUSS!
/ victoriaa K 
 

ibland måste man få va oseriös på bild tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0