torsdag

Hej bloggen! Idag har jag varit vid P18 spåret med klassen, vi gick 5-kilometers slingan och svarade på några helt cepe ställda frågor som ingen kunde ;o haha. aja , vi kom ganska dåligt till. men sen skjutsade emina hem mig och jag träffade vicktoria :) hon kom hem till mig och vi pratade och pratade.så himla härligt! älskar dig älskling <3
vid halv 5 drog hon hem och då träffade jag kasper ett litet tag. sen pkte pappa och jag till en affär och köpte strumbyxor tills imorgon. haha, just nu har jag just duschat och ska fixa mig. jag ska fixa naglarna, ska ha lösnaglar imorgon, ska förbereda allt inför imorgon och fixa mitt älskade hååååår. måste kila nu , skriver mer sen när jag är klar. pusspuss!
/ victoriaa K




   
JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: INGET NAMN

Är det stekarN 1!

2009-06-30 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0