11:49

God morgon bloggen! har ni sovit gott? Det har jag , det lilla jag har sovit! gick iväg till kasper älskling igår , vi såg på filmer & hade lite fredagsmys! jag älskar dig gubben♥ sen somnade vi som vi alltid lyckas göra.. så vid 4 vaknade vi ;o och jag hade ju ofc fått sms av pappa.. hah han skrev; vart fan är du? du sa att ni skulle hit?! detta funkar inte! pappa. hah jag ba ; I am so dead.. haha jag hade sagt att vi skulle hem till mig efter idol annars hade jag varit tvungen att gå hem så sjukt tidigt.. min pappa är som han är. VÄLDIGT ÖVERBESKYDDANDE. Så älsklingen min va så gullig som skjutsade hem mig. Sen gick jag & la mig, då va klockan nästan halv 5.

Vaknade ändån ganska tidigt, runt halv 11 tror jag av att nån jävel ringer 5 gånger hem till oss? asså snälla. jag trodde jag skulle slå sönder telefonen. haha men de visade sig vara pappa som skulle väcka oss. Så jag gick ner till pappa och fick världens utkällning. Han sa flera gånger att han menade inget illa bara att han är så rädd att de hade hänt mig nånting. ganska gulligt igentligen!

Men nu ska jag fixa  mig lite, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut när du sjunger idag!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 15:55:23
Postat av: Anonym

lägg ut när du sjunger idag!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-07 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0