brunett!

Hejsan bloggen! gud va dåligt med inlägg idag ;O men jag har faktiskt inte hunnit!
tänkte börja skriva lite om min dag.. började skolan m lucia träning , sen allt de där tråkiga.. sen vid 1 kom fråga olle till vår skola! hahah as sköööön. Sen ja slutade vi efter. Då drog jag & mammi till stan. laddar upp bilder sen vad jag fick med mig hem! Sen kommer ni väll ihåg vad jag skulle göra idag..? jag har blivit brunett! nästan svart nu i början ;O känns jätte bra , för mitt hår måste verkligen läka nu.. laddaar upp bild sen. Nu ska jag kila iväg , puss!

BYE BLOND!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt hår måste läka? Jag förstog inte riktigt. Vore snällt om du kunde förklara :) <3

2009-11-19 @ 20:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0