dålig upprattering..

Hejsan bloggen! Vad gör ni? jag själv sitter uppe på mitt rum & har just duschat.

Idag så har jag gått i skolan & vi hade so prov, blö. orkar inte skriva om det. men sen har dagen rullat på som vanligt och kom hem vid halv 4.
När jag kom hem åt jag lite & började träna. Har verkligen börjat seriöst med träningen nu , känns hur bra som helst! ska nog börja gymma till julen. Sounds good? Och sen efter det duschade jag & har precis sminkat mig lite.

jag hade tänkt beställa lite från gina tricot nu! skriver sen ,pusspuss

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej älskling, när du får tid kanske du kan slå en pling hem till mig eller logga in på datorn, behöver verkligen snacka! Tack för att du finns<3

2009-11-11 @ 17:59:54
URL: http://twocrew.blogg.se/
Postat av: jehnny

jag behöver också beställa lite nya kläder, älskar dig gumman! <3

2009-11-11 @ 21:43:48
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0