dåligt med inlägg!

Hej bloggen! ja som ni har läst så tycker jag att jag har uppdatteraaatt ganska kasst idag.. förlåt! Jätte kul att jag fått så många kommenterar ändån. Ska fixa det sista på designen imorgon med Emilia!

Idag har jag varit med Joanna , vicktoria & Ronja! Ronja kom lite tidigare och sen kom dom andra två sötnosarna! jag lagade mat till oss och sen drog vi iväg och handlade lite onyttigheter! Sen hem och kolla på film , love it! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Känns så otroligt härligt♥ Sen dansa vi och flumma oss som vi alltid lyckas göra! Massa bilder blev det också , men dom laddar jag upp senare idag. Sen nu har dom precis åkt och jag ska snart sova.

Skriver mer imorgon. puss!

hoppas er lördag har varit lika bra som min alla söta bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Joanna

vår lördag var bäääst !!! Längtar till nästa gång (A)<333333333

2009-11-15 @ 11:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0