god morgon!

Sovit gott? det har jag! Vaknade för 1 timme sen & jag kom på att vi har en liten sovmorgon på 20 minuter idag. Så jag hinner göra ett litet inlägg ifal. Igår firade vi ju mamma , de kommer massa folk. Dom gamla vanliga som vi brukar säga ;) Jätte trevlligt! Sen runt 7 halv 8 gick jag ut på en promenad , jag hade bara tränat en halv timme igår.. Så ja , då träffade jag på min halvbroder Jesper. Vi gick runt och prata. Sen blev klockan lite mer än 8 och jag gick hem.

Somnade runt 10 efter att ha sett på film m släktingarna som är här.
Idag ska jag först till skolan , vi ska på nån jobbig grej i konkresshallen kl 1... sen hem & plugga lite & umgås med mormor,morfar , moster & kusin. Dom åker redan imorgon så man måste ju passa på! Sen på kvällen ska jag va med min babyy♥ sound good right? Nu måste jag börja fixa mig , puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0