har visst glömt svara på 2 frågor!

Postat av:
hur får du det så platt och att det håller sig platt över dagen? :) Kan du inte lägga upp steg för steg hur du sätter upp ditt hår och sminkar dig ;)
svar; Jag plattar mitt hår steg för steg , alltså jag delar upp håret så jag får allt hår platt. Jag håller det platt genom att inte få det fuktigt! visst kan jag göra det!


Postat av:
Har du några yngre kompisar? eller är/hadr ( kontakt) du bara med dom i din ålder,
svar; jaa , ganska många 95'or, sen typ 1 som är yngre än de.
annars är alla andra lika gamla eller äldre!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan du inte göra en lista över alla som du lärt känna under året? :) Hade varit intresant! <3

2009-11-27 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0