innebandy match

Hej bloggen! tänkte börja m att skriva om igår kväll. Kasper kom hit runt 7 & han fick hälsa på alla haha. stackars baby <3 , sen va olivia ett tag m oss , vi hade halloween 'disco' som jag lovade henne att ha. Aja , sen slängde jag ut gullungen. Så jag och kasper kollade på film och myste hela kvällen.
skulle ju på fest men de blev ingenting. Så jag va med  min älskling istället. Han körde hem runt 1 för han ska träna så tidigt idag.

Idag fyller mamma 45 år , grattis! Så först ska jag fixa mig sen åka & kolla på Innebandy match. Sen hem och träna lite & sen fixa sig lite igen.. sen runt 2 då kommer väll alllt folk. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0